Використання ІКТ на уроках фізики.
Працюю над даною проблемою уже декілька років. Сьогодні
ми перебуваємо на етапі оновлення всієї
системи освіти, впровадження в навчально-виховний процес нових інформаційних
технологій, орієнтації на творчу діяльність учня, визнання неповторності його
особистості, забезпечення диференціації та індивідуалізації навчання.
На
сучасному етапі здійснення навчання та виховання творчої особистості
інформатизація загальноосвітнього процесу
– одне з пріоритетних стратегічних завдань реформування освіти в нашій
країні. Особистість учня ставиться в центрі навчального процесу, що вимагає від
учителя переосмислення мети і завдань уроків із позиції школярів.
Методика
мультимедіа є сучасною комп’ютерно-інформаційною технологією, що забезпечує
можливість об’єднувати в одній комп’ютерній програмі анімацію, звук, текст,
графічне зображення та відео. Викладання з демонстраційно-моделюючими
програмними засобами, які використовуються на етапах вивчення нового матеріалу,
закріплення, демонстрації моделі об’єкту навчання, показу відеофрагментів
повинне бути спрямоване на те, щоб не давати готових відповідей, а націлювати
учнів на творчий пошук, формування власної думки. Головне не те, правильна чи
неправильна відповідь, а те, як учень обґрунтовує, мотивує свій висновок, шукає
власний варіант рішення завдання. Досягнення цієї мети можливе завдяки
використанню різноманітних форм і методів організації навчальної діяльності,
створення атмосфери зацікавленості, стимулювання учнів до висловлювань на
основі побаченого, почутого чи то змодельованого. Таку можливість надають уроки
із забезпеченням інформаційно-комп’ютерного супроводу навчальних занять з
фізики.
Немає коментарів:
Дописати коментар